Politica de retur
Dacă produsele comandate nu sunt ceea ce v-ați așteptat, atunci puteți returna produsele fără probleme în 14 zile de la primirea acestora. Costurile de transport se suportă de către client, conform legii.
Rambursarea banilor se va face în maxim 30 zile după ce am primit pachetul de la dumneavoastră.
Pentru oricare dintre situațiile de mai sus, vă rugăm să ne scrieți un e-mail la adresa comenzi@atelier-fimo.ro cu datele de comandă sau apelați-ne în zilele lucrătoare la 0737.298.210.
Termenii și condiții de utilizare pentru Magazinul Online atelier-fimo.ro
1. Scopul Termenilor și Condițiilor, Contact
1.1. Scopul Termenilor și Condițiilor
Termenii și Condițiile se aplică tuturor tranzacțiilor dintre Arting Store SRL, Strada Lanului, nr 7, Constanta, România, (denumit în continuare “atelier-fimo.ro/ Arting Store” sau “Vânzător”) și Utilizator/Client* în versiunea valabilă în momentul efectuării unei tranzacții în magazinul online https://www.atelier-fimo.ro
1.2. Contact:
Ne poți contacta astfel:
– la adresa poștală Arting Store SRL, Strada Lanului, nr 7, Constanta, România,
– telefonic, la linia de suport clienți: 0737.298.210
– prin e-mail la: comenzi@atelier-fimo.ro
Te rugăm să ai în vedere că programul de funcționare al departamentului de suport este în intervalul Luni – Vineri, 09:00 – 17:00 (cu exceptia Sărbătorilor legale si a zilelor anuntate).
2. Reguli Generale pentru folosirea magazinului online atelier-fimo.ro
2.1. Magazinul online poate fi folosit doar de către persoanele care au vârsta peste 18 ani.
2.2. Persoanele care nu au împlinit 18 ani pot folosi magazinul online numai cu acordul părinților sau tutorelui legal.
2.3. Clientul este considerat consumator, cu condiția ca scopul pentru comandarea livrărilor și serviciilor să nu poată fi atribuit în primul rând activităților profesionale comerciale sau independente ale acelei părți. Un comerciant este orice persoană juridică sau persoană fizică care acționează în exercitarea activităților comerciale sau independente la încheierea contractului.
*Te rugăm să ai în vedere că omitem adresarea directă către toate genurile tocmai pentru a fi mai ușor de citit, dar acest text se referă atât la clienții de gen masculin, cât și la cei de gen feminin.
2.4. Odată cu înregistrarea pe site, iți dai acordul pentru a-ți transfera datele personale. Solicităm consimțământul pentru a-ți procesa datele, iar în lipsa acestuia nu se poate folosi magazinul online. Tipul și modul de prelucrare a datelor personale sunt explicate aici: Politica de confidențialitate
2.5. Pentru a ne asigura că am înregistrat corect datele tale, îți vom trimite un e-mail după ce te-ai înregistrat în magazinul online, prin care îți vom solicita verificarea și confirmarea informațiilor.
2.6. Magazinul online al vânzătorului constituie doar un catalog de produse. Prin afișarea produselor în magazinul online, Vânzătorul invită Clientul să facă o achiziție din produsele prezentate și să încheie un contract de vânzare (denumit în continuare „Comandă”).
3. Procesarea datelor cu caracter personal
3.1. Acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal este voluntar. Cu toate acestea, menționăm că lipsa consimțământului duce la imposibilitatea de înregistrare pe site și utilizarea magazinului online. Toate informațiile cu privire la procesarea datelor cu caracter personal sunt disponibile în Politica de confidențialitate.
3.2. În unele situații îți vom solicita consimțământul în magazinul online pentru a-ți putea trimite anunțuri, oferte, discounturi speciale. Acest consimțământ este de asemenea voluntar și poate fi retras în orice moment. Mai multe informații sunt disponibile în Politica de confidențialitate
4. Comenzi
Comenzile se plasează pe siteul https://www.atelier-fimo.ro
4.1. Produsele din magazinul online sunt etichetate astfel încât să primești informații precum dimensiunea, culoarea, prețul și materialele din care au fost produse.
4.2. În timpul plasării unei comenzi, alege produsul specificând dimensiunea, culoarea, cantitatea și orice alte caracteristici, după cum este necesar.
5. Cum se pot face cumpărături în magazinul online?
5.1. Selectează produsul dorit din gama de produse, dând click pe butonul „Adaugă în coș” în pagina de produs. Selectarea produsului și adăugarea în coșul de cumpărături nu este echivalentul cu plasarea unei comenzi ferme.
5.2. Toate produsele din coșul de cumpărături pot fi vizualizate accesând butonul “Coșul meu”, vizibil în partea de sus a site-ului. Tot de aici poți elimina produsele din coș sau poți schimba cantitatea acestora.
5.3. Dacă dorești să cumperi produsele din Coșul de cumpărături, dai click pe butonul “Comanda”
5.4. Pentru a plasa o comandă, nu este necesar să te înregistrezi. După înregistrare vei avea acces și la alte opțiuni: sumarul comenzii, istoricul comenzii, adresa magazinelor de livrare.
5.5. Selectează metoda de livrare dorită și adresa unde dorești să livrăm comanda (la tine acasă, la birou etc).
Te rugăm să te asiguri că toate datele de livrare și de contact furnizate sunt complete și corecte în caz contrar poate fi afectat procesul de livrare. Introducerea codului poștal în adresa de livrare este obligatoriu, în acest sens venim în sprijinul tău cu un link către o bază de date validă cu coduri poștale astfel încât să-ți fie ușurată selecția.
5.6. Este necesar să indici metoda de plată. Metodele de plată disponibile sunt: plata numerar la livrare , transfer bancar sau plata online cu cardul.
5.7. După ce ai selectat metoda de plată, ai stabilit opțiunea de livrare și adresa de expediere, poți vizualiza în josul paginii produsele cuprinse în comandă.
5.8. Dând click pe butonul “Plasați comanda”, îți exprimi dorința fermă de a achiziționa produsele din coșul de cumpărături. Înainte de a plasa comanda este necesar să bifezi căsuța în care se solicită exprimarea acordului cu privire la Termenii și Condițiile aplicate pe site.
Este considerată comandă ferma orice comandă plasată, care nu a fost anulată în primele 15 minute de la plasarea acesteia, prin trimiterea unui e-mail la adresa: comenzi@atelier-fimo.ro
Dacă îți dorești să modifici comanda plasată, este necesar să o anulezi și să plasezi o nouă comandă, urmând toți pașii inițiali sau sa ne contactezi la adresa comenzi@atelier-fimo.ro
În calitate de client, ai dreptul de retragere (să renunți la comandă), drept care nu este afectat de procesul menționat mai sus.
5.10. O comandă nu este considerată fermă până nu finalizezi toți pașii din acest proces. În cazul în care nu îți dorești să plasezi o comandă fermă, nu finaliza comanda. Poți oricând să renunți la plasarea comenzii dând click pe butonul care te redirecționează către pagina anterioară sau dând click către orice altă pagină de categorie sau produs.
5.11. După primirea comenzii, Vânzătorul îți va trimite un email de confirmare de plasare a comenzii, care menționează detaliile din comandă. Acest email nu este o confirmare a vânzării. Confirmarea vânzării (factura) este transmisă în emailul de confirmare a expediere comenzii.
5.12. Vânzătorul te poate contacta telefonic (dacă ai introdus un număr de telefon valid) sau prin email pentru a clarifica orice aspecte cu privire la livrare sau produse. Numărul de telefon și adresa de email vor fi folosite doar în scopul procesării comenzii și a livrării acesteia, nu în scopuri promoționale fără acordul tău.
6. Prețuri
6.1. Toate prețurile produselor din magazinul online sunt exprimate în LEI și includ toate taxele. Adițional, există costul de transport, acesta putând fi influențat de valoarea comenzii sau metoda de livrare. Aceste costuri sunt exprimate separat de valoarea produselor. Înainte de a plasa comanda va fi afișată valoarea totală a acesteia, incluzând toate costurile adiționale care pot apărea.
6.2. Vânzătorul și clientul își exprimă acordul pentru acest preț. După finalizarea comenzii valoarea acesteia nu poate fi schimbată, chiar dacă Vânzătorul decide ulterior să reducă sau să mărească prețurile produselor expuse în magazinul online.
6.3 Individual de această regulă, Vânzătorul își rezervă dreptul legal de a modifica prețurile produselor din magazinul online, să ofere discounturi sau să adauge produse noi în ofertă.
7. Disponibilitatea produselor
Produsele prezentate în magazinul online sunt în general disponibile. În situațiile rare în care un produs este comandat de mai mulți clienți, Vânzătorul nu poate expedia produse daca acestea nu mai sunt disponibile. În acest caz, Clientul va fi notificat imediat că produsul pe care l-a comandat nu mai este disponibil. Livrarea se va face în limita stocurilor disponibile iar clientul va plăti doar pentru produsele livrate.
Te poți înscrie să primești o notificare prin email atunci când un produs este disponibil din nou pe site. Te poți dezabona oricând de la notificările trimise prin email. Pentru a te dezabona este necesar să accesezi linkul trimis prin email sau să ne contactezi la adresa: comenzi@atelier-fimo.ro
8. Tipul și timpul de livrare
8.1. Livrarea se poate face pe teritoriul României. Prin mesaj putem stabili si o livrare prin vama postala pentru alte tari.
8.2. Livrarea se va face la adresa de expediere indicată de client înscris pe site.
8.3. Dacă optezi pentru ridicarea produselor din atelier, poți ridica comanda în timpul programului de lucru, de luni pana vineri, in intervalul orar 8-16, cu exceptia sarbatorilor legale si a zilelor anuntațe. Coletul va sta în atelier timp de 2 zile lucrătoare. După acest timp, în cazul în care nu a fost ridicat de client, coletul va fi transferat către depozitul magazinului online și nu mai poate fi readus către client, urmând a se procesa rambursarea. În cazul livrării în atelier nu se aplică taxe de transport.
Te rugăm să ai în vedere că atunci când optezi pentru ridicarea produsului sau a produselor din atelier, este obligatorie efectuarea plății online (cu cardul) a comenzii prin sistemul de plați Twispay, comanda nu se poate achita în magazin.
8.4. Timpul de livrare este de obicei de 1-3 zile lucrătoare. Transmitem coletele de Luni până Vineri, acest lucru înseamnă că zilele de Sâmbătă și Duminică nu se iau în calcul, nefiind zile lucrătoare. La fel și zilele de Sărbători legale sunt considerate zile nelucrătoare. Calculul zilelor de livrare începe după transmiterea confirmării de expediere. În cazul în care un produs nu mai este disponibil sau din orice alt motiv nu poate fi trimis îți vom trimite o notificare.
9. Metodele de plată
Pentru a plasa o comandă este necesar să alegi o metodă de plată: plata în numerar la livrare sau – plata online cu cardul.
Comanda va fi trimisă după ce am primit valoarea integrală a acesteia.
Notă: Niciodată nu iți vom trimite un email prin care să îți solicităm să faci plata într-un anumit cont bancar. Ignoră orice astfel de emailuri și nu iniția plata. În aceste situații te rugăm să redirecționezi emailul nemodificat către adresa: comenzi@atelier-fimo.ro
10. Costurile de livrare
Expediem colete pe teritoriul României
Costul livrării este influențat de metoda de plată
Pentru comenzile cu ridicare din atelier, costul de livrare este 0,00 lei
11. Politica de retragere din Contract
11.1. Dreptul de retragere din contract
Potrivit OUG nr 34/2014, Clientul are dreptul de retragere din contract, prin denunțare unilaterală, fără a oferi un motiv, timp de 14 (paisprezece) zile calendaristice.
Perioada de retragere se calculează din momentul în care clientul sau o persoană desemnată de client (altcineva în afară curierului) a preluat coletul. Data livrării coletului și ziua când se împlinește termenul, intra în calculul termenului de 14 zile.
Procesul de retur este detaliat în punctele de mai jos.
Este posibil de asemenea să returnezi produsele în atelierul fizic din Constanta, fără aplicarea unor costuri/taxe de retur.
11.2. Consecințele retragerii din contract
În cazul retragerii din contract, îți vom returna fără întârziere nejustificată contravaloarea comenzii pe care ai achitat-o, nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile calendaristice din momentul în care am trimis notificarea de acceptare a returului. În cazul în care alegi să păstrezi anumite Produse și să returnezi doar parțial Contractul/Comanda, taxa de livrare nu va fi rambursată.
Nu vom restitui contravaloarea unei comenzi până nu îți vom trimite o notificare că produsele au fost acceptate. Vânzătorul poate amâna rambursarea până când primește produsul returnat și accesoriile acestuia sau până când Clientul furnizează o dovadă că a returnat produsul în stare corespunzătoare, oricare eveniment intervine primul.
În cazul retragerii/denunțării, realizate cu îndeplinirea cerințelor de timp și de formă arătate mai sus, Clientul este obligat să returneze Produsele în starea corespunzătoare în care acestea au fost primite, nemodificate, nepurtate (cu exceptia probării), curate (fără însă să fi fost curățate/spălate), nepătate, nezgâriate și în toate cazurile nedeteriorate, cu etichetele intacte, în ambalajul în care au fost primite, în termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la anunțarea deciziei de retragere (ziua anunțării retragerii și ziua împlinirii termenului, intrând în calculul acestuia).
12. Dreptul voluntar la retur – garanția comercială
Pe lângă dreptul legal de retragere din Contract, Vânzătorul acordă un drept voluntar de returnare a mărfurilor achiziționate în termen de 30 de zile de la primirea produselor – garanția comercială asumată de Vânzător.
Datorită garanției comerciale, poți solicita returul chiar și după ce au expirat cele 14 zile. Poți solicita returul în termen de 30 de zile începând cu ziua primirii coletului de către tine sau de către o terță parte desemnată de tine și alta decât transportatorul. Data livrării coletului și ziua când se împlinește termenul, intra în calculul termenului de 30 de zile.
Pentru a iniția un retur, este suficient să ne comunici dorinta ta la telefon sau pe e-mail.
Este posibil de asemenea să returnezi produsele în atelierul fizic atelier-fimo.ro din Constanta, fără aplicarea unor costuri/taxe de retur.
În cazul garanției comerciale, Clientul este obligat să returneze Produsele în starea corespunzătoare în care acestea au fost primite, nemodificate, nepurtate (cu exceptia probării), curate (fără însă să fi fost curățate/spălate), nepătate, nezgâriate și în toate cazurile nedeteriorate, cu etichetele intacte și în ambalajul în care au fost primite. În cazul în care au fost livrate seturi de Produse, trebuie returnat întregul set așa cum a fost livrat. În cazul în care la livrare s-a primit și unul sau mai multe produse cadou, acestea trebuie de asemenea returnate. Orice produs trebuie returnat cu toate accesoriile acestuia, care să fie în stare corespunzătoare, întocmai ca Produsul.
Nu se acceptă returnarea produselor, care prin natura lor, inclusiv din rațiuni de igienă/sănătate publică, nu pot fi returnate.
În cazul în care alegi să returnezi produsele prin alte metode decât cele puse la dispoziție de magazinul nostru, trebuie să ai în vedere că vei suporta costul de transport.
În cazul în care Produsele nu sunt returnate în stare corespunzătoare, conform celor arătate mai sus, Clientul va suporta deprecierea acestora diminuându-se în mod corespunzător suma ce trebuie restituită Clientului de către Vânzător. Clientul este răspunzător pentru orice valoare diminuată a Produselor rezultând din utilizarea acestora în alt mod decât este necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor și funcționarii lor.
Pentru Produsele returnate în atelier, starea aceastora se verifică la momentul returului și se comunică Clientului pe loc. În ceea ce privește starea Produselor returnate prin curier, examinarea stării acestora, pentru a vedea în ce măsură sunt conforme, se va realiza de către Vânzător în cel mult 14 (paisprezece) zile de la primire, Clientul fiind informat în acest termen prin e-mail în cazul unor neconformități ce atrag reducerea sumei de rambursat. Clientul își exprimă acordul privind această procedură.
13. Garanția de conformitate
Produsele care fac obiectul comercializării prin intermediul magazinului online sunt produse noi, care nu prezintă defecte. În cazul în care Produsele prezintă totuși defecte, Vânzătorul va fi responsabil pentru acestea.
Te rugăm să acorzi atenție culorilor Produselor și să iei în considerare faptul că, datorită setărilor propriului calculator/dispozitiv electronic, anumite culori reale ale Produselor livrate pot prezenta diferențe față de ceea ce a afișat calculatorul/dispozitivul electronic personal la momentul efectuării Comenzii. Aceste diferențe nu pot fi considerate neconformități.
13.1. În cazul în care Produsele prezintă defecte, constatate în termen de cel mult 2 zile lucrătoare de la livrare sau intervenite în perioada de garanție, stabilită conform legii române, te rugăm să ne adresezi o reclamație transmisă prin e-mail la adresa comenzi@atelier-fimo.ro și să returnezi Produsele, conform procedurii arătate în aceste politici de retur
13.2. În cadrul reclamației transmise te rugăm să furnizezi numărul comenzii la care faci referire, numele și adresa împreună cu o scurtă descriere a motivului returului.
13.3. Vânzătorul va examina plângerea în 14 zile și va informa Clientul despre rezultat.
În cazul în care se constată reclamația ca fiind întemeiată, pentru Produsele cu defecte îți vom restitui Prețul împreună cu taxele de livrare (dacă au existat atunci cand s-a livrat comanda), în termen de 14 (paisprezece zile) de la soluționarea reclamației.
În cazul în care reclamația va fi considerată ca neîntemeiată, îți vom returna Produsele, însoțite de o notă care explică faptul că plângerea a fost găsită neîntemeiată, fără vreo altă obligație din partea noastră.
În caz de rambursare se vor aplica în mod corespunzător prevederile din acesti Termeni și Condiții.
13.4 Prin tipărirea și adăugarea facturii în colet.
Fiecare achiziție de pe site-ul nostru este însoțită de dovada achiziției, factura atașată pe e-mail. De asemenea, clientul are opțiunea de a descărca factura din contul de client.
Arting Store SRL nu este responsabil pentru furnizarea datelor incorecte de către Client.
14. Răspundere
Răspunderea Vânzătorului – în eventualitatea încălcării cu intenție sau din neglijență gravă a Termenilor și Condițiilor și/sau a Contractului: ca vânzător și proprietar al magazinului online va fi răspunzător pentru pierderile care sunt o consecință directă și previzibilă, în mod rezonabil, a acestei încălcări.
În orice caz (excluzând răspunderea pentru pagubele aduse vieții și/sau integrității corporale a unei persoane) răspunderea maximă față de Client pentru orice pierdere sau pagubă care se produce în legatură cu o Comandă este limitată la prețul total al respectivei Comenzi.
atelier-fimo.ro nu răspunde pentru infectarea computerului unui Utilizator/Client cu viruși informatici, pentru atacuri cibernetice de orice fel, pentru pierderea datelor Utilizatorului/Clientului de pe dispozitivele acestuia sau deteriorarea oricărui echipament hardware sau program aparținând acestuia.
De asemenea, Arting Store SRL nu răspunde pentru e-mail-urile de tip phishing sau pentru link-urile partenerilor care pot apărea la un moment dat pe website.
Răspunderea Utilizatorului/Clientului: Utilizatorul/Clientul este responsabil pentru menținerea confidențialității datelor sale de Cont (user /e-mail și parolă), pentru gestionarea accesării Contului și pentru activitatea derulată prin intermediul Contului, precum și pentru navigarea pe website-urile și link-urile partenerilor. De asemenea, Utilizatorul/Clientul poartă răspunderea exclusivă pentru realitatea/exactitatea/integritatea oricăreia și tuturor datelor furnizate proprietarului magazinului și pentru orice pagubă cauzată acestuia prin nerespectarea acestor Termeni și Condiții și/sau a Contractului.
Prin crearea contului și/sau utilizarea conținutului și/sau plasarea comenzilor, Clientul/Utilizatorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și Condițiile site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată in cadrul site-ului, existența la data creării contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării comenzii.
15. Transferul proprietății bunurilor
Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea clientului în locația indicata in comanda (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier).
16. Copyright – Proprietate intelectuală
Întreg conținut al website-ului, incluzând fără a se limita la logo-uri, reprezentări grafice, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text și/sau conținut multimedia, este proprietatea exclusivă a Arting Store SRL
Utilizatorului/Clientului nu îi este permisă copierea, reproducerea, distribuirea, publicarea, transferul, modificarea, alterarea, utilizarea, crearea de legături, expunerea, includerea oricărui element al website-ului în orice material al Utilizatorului/Clientului sau al unui terț, în alt scop decât cel de a încheia/executa un Contract pentru Produse și a se informa despre Produsele comercializate pe website, fără a exista un acord scris prealabil al Arting Store SRL în acest sens.
În cazul în care Utilizatorul/Clientul transmite/transferă proprietarului magazinului online orice informație sau conținut (inclusiv logo-uri, reprezentări grafice, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text și/sau conținut multimedia) aceasta nu va genera nicio obligație pentru Arting Store SRL , cu excepția cazului în care există un acord scris prealabil al părților în acest sens.
Prin accesarea acestor Termeni și Condiții, Utilizatorul/Clientul înțelege și acceptă că este interzisă în mod expres orice utilizare a website-ului și conținutul acestuia în alte scopuri decât cele permise expres conform Termenilor și Condițiilor/Contractului.
17. Legea aplicabilă. Jurisdicția
Acești Termeni și Condiții, precum și Contractul se supun prevederilor legii române. În caz de dispute, acestea vor fi soluționate de instanța de judecată competentă de la sediul Arting Store SRL, Utilizatorul/Clientul exprimându-și acordul în ceea ce privește această alegere de competență.
18. Modificări ale Termeniilor și Condițiilor
Vânzătorul este îndreptățit să modifice Termenii și Condițiile unilateral dacă este necesar să se adapteze modificărilor aduse cadrului juridic sau tehnic.
În cazul în care, din indiferent ce motiv, orice clauză din acești Termeni și Condiții se va dovedi nulă, inaplicabilă sau nevalabilă, ea va fi înlocuită cu o clauză validă, cât mai aproape ca sens de clauza inițială.
Nevalabilitatea/ineficacitatea unei clauze/prevederi din acești Termeni și Condiții și/sau Contract nu va afecta valabilitatea/aplicabilitatea celorlalte clauze/prevederi, care vor continua să se aplice nemodificate.
REZUMAT:
Potrivit Ordonanţei 130/2000 cu modificările aduse prin Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 şi OUG 174/2008 – privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţă, Cumpărătorul are dreptul de a denunţa unilateral Contractul la distanţă, în termen de 14 zile calendaristice, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv.
LIVRAREA PRODUSELOR
Livrarea produselor se face prin curier rapid, in termen de 24-72 de ore. Costul transportului este suportat de client.
RETURUL PRODUSELOR SI SCHIMBUL PRODUSELOR
Produsele cumparate de pe site-ul nostru pot fi returnate sau schimbate in termen de 14 zile de la livrare, indiferent de motiv, daca indeplinesc urmatoarele conditii:
– produsele nu au fost folosite, incepute
– produsele nu au fost deteriorate in niciun fel;
– produsele sunt returnate in acelasi ambalaj si impreuna cu toate accesoriile cu care au fost livrate.
RETURUL PRODUSELOR SE POATE FACE IN 2 FELURI
In cazul in care optezi ca noi sa ridicam produsele, din suma de returnat se va scadea costul transportului pentru returnarea coletului, acelasi tarif ca si pentru livrare.
In cazul in care optezi ca noi sa ridicam produsele si ai beneficiat de transport gratuit, de asemenea, se va scadea costul transportului pentru returnarea coletului din suma de returnat, acelasi tarif ca si pentru livrare.
In cazul in care optezi sa trimiti coletul in regim propriu prin alta firma de curierat, vom returna toata valoarea produselor fara taxele de curierat pentru livrarea comenzii.
Pentru toate retururile, atelier-fimo.ro va returna doar contravaloarea platita de client pe produse fara cheltuielile de livrare, deoarece acestea reprezinta un serviciu.
ATENTIE!! Daca doresti sa trimiti in regim propriu prin Posta Romana, trebuie folosit serviciul Prioripost care are livrare la adresa destinatarului. Daca se trimite prin posta cu deplasare la oficiul postal, vom refuza coletul!
TRIMITEREA RETURULUI
In cazul in care ai ales sa ridicam noi coletul:
– ambaleaza coletul impreuna cu toate accesoriile si documentele cu care a fost livrat;
– preda coletul agentului firmei de curierat cand se prezinta pentru ridicare.
In cazul in care ai ales sa trimiti in regim propriu:
– ambaleaza coletul impreuna cu toate accesoriile si documentele cu care a fost livrat;
– trimite coletul prin orice curier doresti sau Posta Romana serviciul Prioripost (Daca se trimite prin posta cu deplasare la oficiul postal, vom refuza coletul!!) la adresa: Str.Lanului, nr 7, Constanta. SC Arting Store SRL Telefon: 0737 298 210
Orice produs achizitionat are garantie comerciala 30 zile de la ridicarea coletului.
Pe durata garantiei, in caz ca produsul se defecteaza, acesta se poate doar schimba, nu si returna.
Calitatea produselor este cea prevăzută în specificaţiile şi standardele tehnice ale producătorului. Imaginile şi specificaţiile tehnice sunt informative, pot fi schimbate fără înştiinţare prealabilă şi nu constituie obligativitate contractuală. Imaginile pot conţine elemente ce nu fac parte din pachetul produsului.
Nu se acceptă retur produse ce prezintă urme de uzură, lovire, zgîrieturi, sau produse personalizate conform cerinţelor Cumpărătorului.
Returnarea produselor nu se va face cu plata ramburs, iar costurile de returnare a produselor vor cădea în sarcina Cumpărătorului. Rambursarea costului produselor returnate se va face de către Vânzător în termen de maxim 30 de zile de la primirea produselor înapoi, după verificarea prealabilă a conformităţii lor, într-un cont bancar comunicat de Cumpărător.